donderdag 21 juni 2012

Nico gaat naar Namibië, Botswana en Zambia

Eerder ging deelnemer Nico al naar Oman, Noord-Noorwegen, de Lofoten en Mali. Dit jaar kiest hij voor een ruige reis naar drie verschillende Afrikaanse landen met vooral heel veel wilde dieren.

Nico op een markt in Mali

"Tijdens de vakanties wil ik altijd optimaal genieten van een land, maar ben ik diep van binnen toch wel een klein Japannertje die het heerlijk vindt om te proberen om veel mooie foto’s te maken. Afgelopen jaar is Afrika mij prima bevallen door de reis naar Mali, maar daar miste ik de ‘echte’ dieren. We hadden vanaf verschillende uitzichtpunten geweldige vergezichten, maar er was geen enkel dier te bekennen...! De mensen en de natuur in Afrika zijn erg mooi, maar als kind droomde ik er al van om de wilde dieren van ‘dichtbij’ te zien en te fotograferen! Komende zomer gaat dat dan eindelijk gebeuren in Namibië, Botswana en Zambia! Omdat ik als leerkracht vastzit aan de schoolvakanties had ik wat betreft de Afrika-reis een makkelijk keuze, maar de drie landen zijn natuurlijk een mooie aanvulling op landenverzamelaars.nl :-)

 

Nico in Oman

 Wat betreft de reis heb ik geen originele verwachtingen: erg veel gezelligheid, mooie natuur en leuke/verrassende ontmoetingen met locals! Het gaat ongetwijfeld weer een onvergetelijke reis worden!"

Een hele goede vakantie toegewenst Nico! En we zijn uiteraard heel erg benieuwd naar je foto's.

Ook zin in een safaritocht? Helaas is deze reis al volgeboekt, maar je kunt nog wel mee met een 18-daagse safarireis naar Kenia (vertrek op 7 augustus) o.l.v. Coen Wisse.

Geen opmerkingen: