woensdag 16 november 2011

Kamperen in Schotland


We ontvingen een serie foto's en een enthousiast mailtje van deelneemster Janneke. Ze schreef:

"Allereerst hartelijk bedankt voor de supervakantie die ik deze zomer heb gehad. Ik ben met de reis naar Schotland meegeweest. Dat is me heel goed bevallen.

Naast culturele hoogtepunten zoals een doedelzakfestival, een whisky-stokerij en de stad Edinburgh heb ik ook genoten van het prachtige landschap tijdens wandelingen en autotochten. Maar voor mij was de slaapplek zoeken elke avond toch weer het hoogtepunt. 's Morgens niet weten waar je 's avonds zult staan en de ene plek was nog mooier dan de andere. Met veel plezier denk ik aan deze unieke plaatsen terug."


Tentjes in een berkenbosje

Een droge kampeerplek

Kamperen bij de boer

Slapen in een schuurtje

Uitzicht vanaf de kampeerplek

Prachtige plek aan de noordkust

Ook op een parkeerplaats is gras voor een tentje



Bedankt voor deze leuke fotoserie Janneke!

Geen opmerkingen: